لهجه تهرانی

قصه ای از امروز شهر

لهجه تهرانی

قصه ای از امروز شهر

سلام لحجه من , دوست دارم

سلام به همه

امروز بیست و پنجم بهمن ماه مصادف با روز ولنتاین کتاب چاپ شد و به دستم رسید وقتی نگاش کردم تو دلم گفتم سلام لحجه و از بوی نو بودنه کاغذش لذت بردم

به همه اون دوستایی که پیام میدادن و زنگ میزدن و جویای اوضاع میشدن باید بگم که خوشحال باشید

هرچند یه بیست صفحه ای مارو مورد لطف قرار دادن و اصلاح (سانسور ) کردن ولی خب همینشم ....

و با توجه به شرایط اقتصادی اجتماع و وضعییت کتاب خوانی و مسائلی از این قبیل قیمت پشت جلد رو دو هزار تومان گذاشتم تا همه بتونن خرید کنن شما میتونید برای خرید اسان تر احتمالا ازفردا یا شنبه به سایت :www.alborz80.ir مراجعه کنید و به راحتی خرید پستی داشته باشید

در قسمت نظرات همین پست جوابگوی سوالاتتون هستم

و اما طرح جلد قبلیه کتاب رد شد و این طرح جدیدشه


نظرات 1 + ارسال نظر
نسترن یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:49 ب.ظ

من تازه تونستم وبلاگتون رو پیدا کنم
دیدم که نوشته بودی با طرح روی جلدت موافقت نشده و شمام اینو گذاشتی
دوست داشتم ببینم طرح اولیت چی بوده که پیداش نکردم
اگه میشه بهم بگین چطور میتونم ببینمش

salam age hanuz chek mikoni in shomarame 09215800210 behem s bede

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد